هاست لینوکسجدیدترین خبر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جدیدترین خبر
نوشته شده در دو شنبه 26 خرداد 1393
بازدید : 82
نویسنده : میرمجیدی

جدیدترین خبر فوتبال۲۰۱۴

به گزارش ایرنا، «اشکان دژاگه» بازیکن ملی پوش ایرانی باشگاه فولام انگلیس در گفت و گو با تارنمای این باشگاه اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ایران برای چهارمین بار در جام جهانی حاضر شده است اما هیچگاه به مرحله دوم صعود نکرده است، از این رو همه تلاشمان را به کار می گیریم که برای نخستین بار به مرحله دوم این رقابت ها صعود کنیم و شگفتی ساز شویم.

 

وی با بیان اینکه در جام جهانی برزیل، فشاری روی تیم ایران وجود ندارد، افزود: ایران در گروه دشوار با تیم های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین همگروه است اما فوتبال غیرقابل پیش بینی است و می توانیم شگفتی خلق کنیم.

 

وی با اینکه تیم ملی ایران بازیکنان خوبی در اختیار دارد، ادامه داد: رضا قوچان نژاد، علیرضا جهانبخش و دانیل داوری به ترتیب در تیم های چارلتون اتلتیک انگلیس، نایمخن هلند و اینتراخت برانشوایگ به میدان رفته اند.

 

دژاگه اضافه کرد: حضور در جام جهانی برای هر بازیکن جوانی یک رویا محسوب می شود و من نیز که برای نخستین بار در جام جهانی حضور یافته ام، اندکی عصبی و هیجان زده هستم.

 

مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ فوتبال در برزیل، در نخستین ساعات بامداد امروز (جمعه) با برتری ۳ بر یک برزیل مقابل کرواسی آغاز شد.

 

تیم ملی فوتبال ایران در گروه F این رقابت ها با تیم های نیجریه، آرژانتین و بوسنی و هرزگوین همگروه است.

 

تیم ملی فوتبال کشورمان روز ۲۶ خرداد ماه در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۴ به مصاف تیم ملی فوتبال نیجریه می رود.




:: برچسب‌ها: اخبار فوتبال ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
فروشگاه اینترنتی لباس در تاریخ : 1393/11/4/6 - - گفته است :
سلام عزیزم وبلاگ بسیار زیبایی برای خودت برپا کردی من طرفدارت شدم به منم سر بزن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: